Toimitusehdot

Toisintekijät Oy/Elämän Huoltamo 2912605-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja kansainvälisesti. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@elamanhuoltamo.fi

Puhelin: 050 537 6699, 050 572 9192

Postiosoite: Hämeenkatu 9 A, U krs, 15110 Lahti

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet/palvelut valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden/palveluiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet/palvelut sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Verkkokaupasta tehtävät tilaukset vahvistetaan heti automaattisesti, ja niitä käsitellään arkipäivisin klo 8.00 – 16.00 välisenä aikana. Elämän Huoltamo on tilauksen tekijään yhteydessä ennen varattua aikaa/koulutusta joko sähköpostitse, puhelimitse tai tekstiviestitse.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä Hyvästi Huolet! -varaus viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa. Varauksen peruminen tapahtuu varausjärjestelmän kautta kirjautumalla sinne luoduilla tunnuksilla järjestelmään. Peruutuksen voi tehdä myös soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Mikäli peruutus tehdään myöhemmin kuin 24 tuntia ennen varattua aikaa emme palauta maksua.

Lyhyiden tilauskoulutusten peruutus tapahtuu ottamalla pikaisesti yhteyttä Elämän Huoltamoon joko puhelimitse tai sähköpostitse. Kerro nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Koska koulutusten järjestäminen vaatii alkuvalmisteluja ja suunnittelua, koulutusten peruminen on tehtävä viimeistään 2 vuorokautta tilauksen jälkeen. Tällöin maksu palautetaan. Mikäli peruutus tapahtuu tätä myöhemmin, maksua ei palauteta.

Pitkissä koulutuksissa (30op) peruminen on tehtävä koulutuksen haku- tai ilmoittautumisaikana. Tämän jälkeen tehtävistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Akuuteissa sairaus- ym. tapauksissa maksupalautus on mahdollinen. Sitä varten pyydämme toimittamaan meille sairauslomatodistuksen tai muun virallisen lausunnon. Mikäli opiskelun estävä sairastuminen tms. tapahtuu kesken opintojen, laskutamme koulutuksen vain keskeytymishetkeen asti.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä palveluista ja tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Vieritä ylös