Toimitusehdot

Toisintekijät Oy/Elämän Huoltamo 2912605-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja kansainvälisesti. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@elamanhuoltamo.fi

Puhelin: 050 339 5655

Postiosoite: Hämeenkatu 9 A, U krs, 15110 Lahti

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet/palvelut valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden/palveluiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet/palvelut sekä hinta.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Toimitus

Verkkokaupasta tehtävät tilaukset vahvistetaan heti automaattisesti, ja niitä käsitellään arkipäivisin klo 8.00 – 16.00 välisenä aikana. Elämän Huoltamo on tilauksen tekijään yhteydessä ennen varattua aikaa/koulutusta joko sähköpostitse, puhelimitse tai tekstiviestitse.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä Hyvästi Huolet! -varaus viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa. Varauksen peruminen tapahtuu varausjärjestelmän kautta kirjautumalla sinne luoduilla tunnuksilla järjestelmään. Peruutuksen voi tehdä myös soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Mikäli peruutus tehdään myöhemmin kuin 24 tuntia ennen varattua aikaa emme palauta maksua.

Lyhyiden tilauskoulutusten peruutus tapahtuu ottamalla pikaisesti yhteyttä Elämän Huoltamoon joko puhelimitse tai sähköpostitse. Kerro nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Koska koulutusten järjestäminen vaatii alkuvalmisteluja ja suunnittelua, koulutusten peruminen on tehtävä viimeistään 2 vuorokautta tilauksen jälkeen. Tällöin maksu palautetaan. Mikäli peruutus tapahtuu tätä myöhemmin, maksua ei palauteta.

Pitkissä koulutuksissa (30 – 35op) peruminen on tehtävä koulutuksen haku- tai ilmoittautumisaikana. Tämän jälkeen tehtävistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Akuuteissa sairaus- ym. tapauksissa maksupalautus on mahdollinen. Sitä varten pyydämme toimittamaan meille sairauslomatodistuksen tai muun virallisen lausunnon. Mikäli opiskelun estävä sairastuminen tms. tapahtuu kesken opintojen, laskutamme koulutuksen vain keskeytymishetkeen asti.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä palveluista ja tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Scroll to Top